Saturday, January 9, 2010

MINI NOTE BOOK

7 JAN 2010 - KHAMIS

Cikgu Tg. Azmi menunjukkan mini laptop dan saya berminat. Saya mengambilnya dan berjanji akan membayarnya hari Ahad. Apabila pulang di rumah, saya mencuba menaip menggunakan word, baru taip 1 muka surat, lengan saya dah lenguh, belakang sakit dan mata terpaksa stress kerana tulisan yang kecil di desktop dan ianya tak lasak, lebih baik laptop 15 inci. Saya akan tolak komputer ini tetapi malu juga dengan Tg. Azmi tetapi kalau beli tak boleh guna buat apa apatah lagi dengan kesihatan saya yang belum stabil ni. Saya lebih selessa dengan PC di rumah saya termasuk untuk menulis blog walaupun saya cuma guna dial-up.

Maafkan saya Ku kerana terpaksa tolak laptop ini, ia tak lasak , jadi cikgu bolehlah jual kepada orang lain kerana saya cuma menaip saja, anak nak masuk pen drive saya tak bagi nanti rosak notebook tu. Sorry ya Ku. Jumpa Ahad ini jika dipanjangkan umur dan sihat. InsyaAllah.

1.20 pagi, 9 jan 10.

2 comments:

ku_mie said...

tiada masalah cikgu Ni...

zaini said...

Terima kasih Ku.