Monday, January 11, 2010

HARI KEENAM & KETUJUH PERSEKOLAHAN

AHAD - 10 .01.10
  1. Ceramah di perhimpunan sekolah. Bersemangat sungguh dan pelajar nampaknya tertarik. Saya jelas siapa saya sebagai motivasi kepada pelajar dan juga hukum haramnya merokok.
  2. Cikgu perempuan menyokong saya bercakap mengenai masalah merokok di sekolah
  3. Seorang guru menasihatkan saya supaya jangan terlalu ambitious nanti ada orang marah. Saya jelas kita mesti melakukan amar makruf nahi mungkar
  4. Saya ke Bilik Kaunseling dan berbual dengan beberapa orang pelajar bermasalah seperti Sailan. Dia bertanya saya mengenai kesihatan saya. Sebenarnya pelajar yang bermasalah ini saya mengajar mereka semasa di Tingkatan 2 dulu dan menjadi mangsa rotan saya kerana tidak buat kerja Bahasa Melayu.
  5. Saya pulang jam 1.30 kerana seluruh badan menggigil, selepas itu saya paksa diri ke HUSM bersama isteri untuk menyerahkan Borang Permohonan Saraaan Ubat kepada Dr.Fatiha. Saya menyuruhnya membuka blog saya dan dalam beberapa saat blog saya telah terpampar di depannya. Jadi dia lihatlah supplement saya iaitu SUSU LEBAH
  6. Ariff datang jual Susu Lebah, saya beli 2 botol RM 560.00
  7. Malam demam lagi, makan morfin dan ubat supp.
  8. 2.30 malam, solat Isyak

Hari Ketujuh: Isnin

  1. Hadir di perhimpunan tetapi tak dapat berucap kerana penuh slot.
  2. Beli cincin untuk Mek RM50.00 and surprise for someone special in my life
  3. PKP call me and give me a book record and several booklet
  4. Went to Counseling room and pray there.
  5. Counseling 5C Student at rest time
  6. New teacher order Susu Lebah and want me bring arcopal book
  7. Headmaster advise me to slow talk
  8. Went to PPD and meet ex-Headmaster, Cikgu Noor. At PPD I'm see Mr.Sulaiman and Saimah. I'm bought a box of goatmilk- RM35.oo
  9. Lunch at 3.00 o'clock. Mek coming and i give her my present
  10. Call Ariff for Susu Lebah


No comments: