Tuesday, December 8, 2009

ZIARAH BEKAS MURIDKU -3 SUPER 2005


5.11.2005

Inilah gambar muridku, 3 Super 2005 yang mendapat 8A PMR. Hari ini mereka menziarahiku. Mereka ialah Zamilah Ismail (Universiti Teknologi Petronas- Engineering), Fara Azrin(Univ.Malaysia Perlis- Engeneering), Nur Haseela Izani(Univ.Teknologi Malaysia Skudai - Engeneering), Nani (Univ.Malaysia Pahang - Engenering) dan Siti Hajar (Enam Atas).Haridah dan Ain Nabila tak hadir. Seronok bekas murid datang, mereka bernasib baik kerana musim buah rambutan, seronok tengok dia orang makan, sedangkan saya sakit dan tak dapat merasa buah rambutan hasil tanaman saya.
Mereka mencipta sejarah kerana itulah tahun paling ramai SMK Kandis mendapat 5 orang 8A PMR. Saya sebagai Guru Kelas cukup bangga, apatah lagi tuan pengetua(dah pencen sekarang). Sebenarnya ramai juga pelajar lain yang melawatku, sama ada dari SMK Kandis atau SMK Bachok tempat saya mengajar dulu(Kebanyakannya dah bekerja kerana di SMK Bachok saya mengajar Tingkatan 6)

No comments: