Friday, December 25, 2009

RAWATAN ISLAM

Selain menerima rawatan moden untuk sakit kanser saya, saya juga mendapatkan rawatan Islam dan yang peliknya semuanya mengatakan saya disihir. Yang terbaru malam Isnin(Ahad) lepas. Saya berubat dengan seorang anak murid Dato'Haron Din. Dia datang rumah saya, dia pegang kepala saya. Saya mengadap kiblat dan dia mula membaca al-Quran, tiba-tiba saya rasa mengantuk dan berada jauh di Nepal, sebuah kampung yang berpadang pasir dan terdapat tanda nama kampung tapi tak jelas dan saya tersedar. Dia mengatakan saya disihir . Alhamdulillah, selepas itu sakit dan kebas di betis saya hilang, dapat tidur dengan nyenyak dan esoknya dapat bawa kereta belanja anak makan KFC di Kubang Kerian kerana dia dapat n0.3 seluruh tingkatan 2 di SMK Bachok.

Hari ini hari Jumaat, cadang nak pergi ziarah kubur kerana rumah saya bersempadan dengan kubur, sambil tu saya dengan rancangan Tanyalah Ustaz di TV9, tiba-tiba kawanku Azam datang dan berborak dengan dia sampai jam 10.00 pagi. Kawan saya ini genius, lepasan universiti di England dan sekarang ni bisnes internet.

Alhamdulillah hari ini dapat mengerjakan solat Jumaat dan petangnya saya pergi ziarah kubur arwah isteri saya dulu dan juga kubur keluarga yang lain. Moga mereka aman bahagia di Alam Barzakh kerana tak lama lagi kita semua juga akan ke sana sementara menunggu kiamat berlaku. Moga kita semua diberi kekuatan iman dan mendapat balasan syurga yang tak dapat digambarkan kenikmatannya. Amin........................

No comments: