Saturday, July 25, 2009

REZEKI DI TANGAN ALLAH

25 Julai 2009

Air mata ini begitu murah bila berdoa dan semoga doaku dimakbulkan Allah.
Hari ini kumakan 5 ulas durian dan sebenarnya sudah ku makan sejak beberapa hari lalu wp tahun-tahun lepas aku tidak makan kerana takut dengan gastrik dan kanserku. Ku makan kerana ada jamuan durian di sebelah rumahku.

Hari ini jiranku melawatku setalah agak lama juga dia tak ziarahku kerana ia kerja diluar. Dia kini sudah menjawat jawatan kanan. Aku dulupun begitu tetapi terpaksa aku lepaskan kerana sakit. Kini sudah hampir dua tahun aku tak bekerja dan kudoakan moga Allah murahkan rezekiku dengan memberi semula kerja ku setelah diberinya aku kesihatan.

Semalam kawanku perkenalkan produk untuk kanser tapi produk itu aku sudah guna semasa aku gastrik dulu. Dia test dan mengatakan aku banyak kolestrol, urik acid, hati dan usus. Itu aku dah tahu. Ubat hospital yang aku makan sekarangpun(Ubat kimo) Rm 8380 sebulan. Terima kasih kerajaaan kerajaan menaja ubatku.

No comments: