Friday, August 7, 2009

KE HOSPITAL LAGI

7 OGOS 2009

Kelmarin aku batuk dan kahaknya banyak, serta badan letih. Petangnya aku bersama isteri ke HUSM dan jumpa doktor pesakit luar. Disebabkan tempat x-ray dah tutup, di rujuk aku ke Kecemasan. Di sana aku di x-ray dan cuba dimasukkan jarum untuk dimasukkan ubat. Setelah 4 kali dicucuk oleh 4 orang doktor, mereka tak berjaya memasukkan jarum kerana uratku dan keras akibat kimo dan akupun dah tak tahan. Akhirnya aku diberi ubat antibiotik dan batuk, dan dibenarkan balik.

Selepas solat subuh, akibat letih, aku tertidur, tak pergi ziarah kubur, hanya anak-anak yang pergi.

Aku betul-betul letih dan tak bersemangat hari ni tak spt hari-hari sebelumnya. Dadaku masih sakit tetapi telah ditampal dengan semalu gajah seperti yang disyorkan Ira kawan doktor Hasanah. Bengkak tu ok sikit.
Aku juga tak pergi Solat Jumaat hari ni kerana letih.
sebelah petang kuatkan diri pergi ke rumah Kak Sah di PC.
Zulini balik hari ni dan makan tengahari bersama kawannya di rumah Mek.

No comments: